مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-21ورزشي

واکنش رسمی فیفا به حکم نهایی سوپرلیگ


دیوان دادگستری اروپا امروز حکم الزام آور خود در پرونده سوپرلیگ اروپا را اعلام کرد که بر این اساس اقدام اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) برای ممانعت از تشکیل سوپرلیگ در سال 2021 مغایر با قانون اتحادیه اروپا بوده است و موافقت .

- دیوان دادگستری اروپا امروز حکم الزام آور خود در پرونده سوپرلیگ اروپا را اعلام کرد که بر این اساس اقدام اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) برای ممانعت از تشکیل سوپرلیگ در سال 2021 مغایر با قانون اتحادیه اروپا بوده است و موافقت خود با برگزاری این رقابت ها را اعلام کرد.

فیفا مطابق انتظار مخالفت خود با برگزاری سوپرلیگ و تغییر فرمت کنونی فوتبال اروپا را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از ورزش سه ، دیوان دادگستری اروپا امروز حکم الزام آور خود در پرونده سوپرلیگ اروپا را اعلام کرد که بر این اساس اقدام اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) برای ممانعت از تشکیل سوپرلیگ در سال 2021 مغایر با قانون اتحادیه اروپا بوده است و موافقت خود با برگزاری این رقابت ها را اعلام کرد.

فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، به این حکم این چنین واکنش نشان داد: حکم امروز دادگاه اتحادیه اروپا در رابطه با سوپرلیگ اروپا مورد توجه فیفا قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رسمی فیفا به حکم نهایی سوپرلیگ

واکنش رسمی فیفا به حکم نهایی سوپرلیگ