مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 12:002023-11-24ورزشي

100 عنوان برنامه در ایرانشهر به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود


فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: بیش از 100 عنوان برنامه در ایرانشهر به مناسبت هفته بسیج با شعار «بسیج، امید ملت ایران» اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد هراتی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه بسیج امید ملت ایران است، با بیان اینکه بسیج در همه میدان ها فعالیت شبانه روزی دارد، خاطرنشان کرد: شعار امسال، هفته بسیج بسیج امید ملت ایران انتخاب شده و بیش از 100 عنوان برنامه در طول هفته بسیج در شهرستان ایرانشهر در سطح شهرستان اجرا می شود.

  فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان، اجتماع سراسری دختران حاج قاسم و تجلیل از بانوان رویدادسازی، ایستگاه سلامت همراه با ویزیت رایگان، توزیع سبد غذایی، افتتاح پایگاه مقاومت، اجرای طرح نیم پلاک، کمک مؤمنانه به خانواده های زندانیان، مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه، رزمایش اجتماع اقتدار بسیجیان، غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، پویش نذر خون، توزیع کمک های مؤمنانه، دیدار با خانواده معظم شهدا از جمله برنامه های اجرایی در این هفته هستند.

  این مسئول اضافه کرد: همچنین برنامه هایی هیئت های اندیشه ورز، اردوی راهیان پیشرفت، مسابقات ورزشی، اردوهای جهادی و اعزام جهادگران بسیجی به مناطق محروم و میز خدمت از برنامه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 عنوان برنامه در ایرانشهر به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود

100 عنوان برنامه در ایرانشهر به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود