مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-08سياسي

کم فروشی در ادارات ممنوع/ کم کاری اعتماد مردم سلب را سلب می کند


امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه ظلم و ستم منشاء بسیاری از گناهان است، افزود: جنایت هایی را که اسراییل جنایت کار مرتکب می شود، به دلیل قصی القلب شدن این رژیم کودک کش است.

- ایسنا/گلستان امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه ظلم و ستم منشاء بسیاری از گناهان است، افزود: جنایت هایی را که اسراییل جنایت کار مرتکب می شود، به دلیل قصی القلب شدن این رژیم کودک کش است.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ قربانعلی برقرار در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان که در مصلای وحدت این شهر برگزار شد، اظهار کرد: کم فروشی و کم گذاشتن در وزن، مسأله ای نیست که بتوان در برقراری عدالت از آن گذشت و چشم پوشی کرد.

وی با بیان اینکه باید عدالت در همه مسائل زندگی بشر برقرار باشد، ادامه داد: توسط علما بر پرهیز از کم کاری و کوتاهی کردن در وظایف در محیط ادارات و نهادها، محیط کارگری و محیط علمی نیز تأکید شده و این موارد صدمات زیادی به جامعه وارد کرده و اعتماد را از مردم سلب می کند.

امام جمعه موقت گرگان، ظلم و ستم را منشاء گناهان بسیار دانست و خاطرنشان کرد: جنایت هایی را که اسراییل جنایت کار مرتکب می شود، به دلیل قصی القلب شدن این رژیم کودک کش است و به همین دلیل به هیچ فردی رحم نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم فروشی در ادارات ممنوع/ کم کاری اعتماد مردم سلب را سلب می کند

کم فروشی در ادارات ممنوع/ کم کاری اعتماد مردم سلب را سلب می کند