مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-06ورزشي

شبکه سازی ابزاری مردمی در جهت به کارگیری ظرفیت جوانان است


سرپرست اداره کل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان در بسیاری از موضوعات که شبکه سازی کرده است، مأموریت مستقیم ندارد اما شبکه سازی را به عنوان ابزاری مردمی در جهت به کارگیری ظرفیت جوانان می دانیم تا در میدان عمل بتوانیم از .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست اداره کل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان در بسیاری از موضوعات که شبکه سازی کرده است، مأموریت مستقیم ندارد اما شبکه سازی را به عنوان ابزاری مردمی در جهت به کارگیری ظرفیت جوانان می دانیم تا در میدان عمل بتوانیم از این ظرفیت های مردمی بهره ببریم.

علی پارسانیا 15 آذرماه در اجلاس سراسری دبیران استانی شبکه ملی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت پیشگیری از اعتیاد با اشاره به ضرورت توانمندسازی سمن ها در حوزه تخصص خودشان که با شبکه سازی محقق می شود، اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان مجوز مراکز مردم نهاد را صادر می کند و در حوزه توانمندسازی و حمایت آنها مأموریت هایی را بر عهده داریم.

وی با بیان اینکه شیوه نامه شبکه سازی در ستاد ملی ساماندهی امور جوانان مصوب و 14 حوزه موضوع کار قرار گرفتند، ادامه داد: امروز 14 دبیرخانه ملی و قریب به 390 دبیرخانه استانی تشکیل شده است لذا شبکه سازی به عنوان ابزاری برای توانمندسازی تخصصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سازی ابزاری مردمی در جهت به کارگیری ظرفیت جوانان است

شبکه سازی ابزاری مردمی در جهت به کارگیری ظرفیت جوانان است