مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 20:352023-12-03سياسي

مجلس یازدهم شجاعانه قانون بانک مرکزی را تصویب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در آستانه هفته مجلس میزبان برنامه بدون توقف شبکه سه بود و در این برنامه به سوالات مختلف دانشجویان حاضر در حوزه های اقتصادی، - رییس مجلس شورای اسلامی در جریان سخنرانی در مراسم گرامیداشت روز معلولان در فرهنگسرای بهمن تهران برگزار شد، گفت: در مجلس شورای اسلامی با رویکرد توانمندسازی حرکت کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در آستانه هفته مجلس میزبان برنامه بدون توقف شبکه سه بود و در این برنامه به سوالات مختلف دانشجویان حاضر در حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و نظارتی پاسخ داد.

بخش نخست این پرسش وپاسخ مربوط به حوزه اقتصادی و درباره موضوعاتی مانند مسکن، خودرو، مالیات بر عایدی سرمایه و محیط زیست بود که روز گذشته از شبکه سه سیما پخش شد.

در قسمت دوم این برنامه نیز دغدغه های دانشجویان درباره مسائل بانکی، میزان افزایش حقوق، قیمت گذاری کالاها، و متناسب سازی حقوق بازنشستگان طرح و قالیباف به تشریح اقدامات مجلس در این زمینه‎ ها پرداخت.

مشروح این نشست در ذیل آمده است:   بسم الرحمن الرحیم   طبیعتاً وقتی در مورد جوانان بحث می کنیم، موضوعاتی مانند مسکن و اشتغال مطرح می شود و حتماً مهمترین ظرفیت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم شجاعانه قانون بانک مرکزی را تصویب کرد

مجلس یازدهم شجاعانه قانون بانک مرکزی را تصویب کرد