مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:202023-11-24سياسي

تشکیل بسیج بزرگ ترین نعمت خدایی و چتر امنیت بود


نماینده ولی فقیه در مازندران با قدردانی از فعالیت بسیجیان در ایجاد امنیت و آرامش در کشور و منطقه، گفت: تشکیل بسیج بزرگ ترین نعمت خدایی و چتر امنیت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های این هفته از نماز جمعه ساری، اظهار کرد: روز بسیج را در پیش داریم، فرمان حضرت امام راحل معجزه و تشکیل بسیج بزرگ ترین نعمت خدایی و چتر امنیت بود؛ امروز اگر بسیج نبود منطقه ما در آتش جنگ می سوخت.

وی افزود: لازم است بسیجیان در پایگاه های مقاومت بسیج حضور جدی و فعال داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مسوولان هم بسیج را بیشتر ببینند، اضافه کرد: برای رشد بسیج و بسیجیان هم کمک های مادی و معنوی نباید دریغ شود.

محمدی لایینی خاطرنشان کرد: هفتم آذر روز ارتش نیروی دریایی جمهوری اسلامی است که در یک مصاف نابرابر عراقی و آمریکایی شجاعانه ایستادند و جنگیدند و جمعی از آنان به شهادت رسیدند که یادشان را گرامی می داریم.

وی با اشاره به فرموده امام راحل در پیامی در پذیرش قطعنامه 598، تصریح کرد: آن روزی که امام این فرموده را داشتند ما به چنین اقتداری که امروز رسیدیم و این ابزارها و موشک هایی که دشمن از آن هراس دارند، نبود اما امام می داند در این ملت و نظام و میان این دل های جوانان این ظرفیت وجود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بسیج بزرگ ترین نعمت خدایی و چتر امنیت بود

تشکیل بسیج بزرگ ترین نعمت خدایی و چتر امنیت بود