مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 20:052023-12-19سياسي

اخوت و برادری بزرگترین معروف در انتظامی کشور است


نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور گفت: امروز بزرگ ترین معروف در انتظامی کشور را برادری می دانم، نظم و انضباط و رعایت مسائل نظامی درست و شایسته است اما اخوت و برادری امروز بزرگترین معروف در انتظامی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پلیس، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی امروز در آیین اختتامیه سی و سومین دوره رشد و تعالی معنوی و بصیرتی ویژه روسای ادارات حوزه مرکزی انتظامی کشور که در قم برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: اگر گرفتاری در کارتان افتاد حدیث کساء را بخوانید، حدیث مقدسی که بامحوریت بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا(س) گره گشایی می کند.

وی درباره نقش فرماندهان و مدیران در تبیین امر به معروف و نهی از منکر گفت: همه مسئولیم که امر به معروف و نهی از منکر کنیم و نسبت به سرنوشت جامعه بی تفاوت نباشیم نباید بگوییم به ما مربوط نیست این بی تفاوتی هاست که منجر به فراموشی این دو واجب الهی شده است، بلکه باید بگوییم به ما ربط دارد این که به ما مربوط است یعنی آمر به معروف و ناهی از منکر هستیم.

وی افزود: امر به معروف سبب می شود که خوبیها را جامعه بشناسد یعنی معروف ها شناخته شوند و در اثر غفلت از این واجب الهی جای معروف و منکر در جامعه عوض می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخوت و برادری بزرگترین معروف در انتظامی کشور است

اخوت و برادری بزرگترین معروف در انتظامی کشور است