مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 00:002023-12-19بين الملل

سخنگوی وزارت خارجه: ایران از تمامی امکانات و برای رهایی حمید نوری استفاده خواهد کرد


ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه، سه شنبه شب تصریح کرد: جای تأسف است که دادگاه سوئد بدون توجه به موازین دادرسی عادلانه، به صدور چنین رأی مخربی مبادرت کرده است.

- ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه، سه شنبه شب تصریح کرد: جای تأسف است که دادگاه سوئد بدون توجه به موازین دادرسی عادلانه، به صدور چنین رأی مخربی مبادرت کرده است.

ناصر کنعانی گفت: جمهوری اسلامی ایران رأی دادگاه های بدوی و تجدید نظر درخصوص آقای حمید نوری شهروند ایرانی را از اساس غیرقابل قبول دانسته و به شدت آن را محکوم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سه شنبه شب تصریح کرد: جای تأسف است که دادگاه سوئد بدون توجه به موازین دادرسی عادلانه، به صدور چنین رأی مخربی مبادرت کرده است.

وی گفت: متاسفانه دستگاه قضایی سوئد با قرار گرفتن در کنار گروهک های تروریستی که دهه هاست مشغول انجام شنیع ترین اعمال تروریستی و ضدبشری علیه مردم ایران، عراق و حتی اروپا هستند، اینگونه منافع دو ملت و روابط قدیمی، تاریخی و ریشه دار دو کشور را در معرض خطر قرار داده اند.

کنعانی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران براساس وظایف ذاتی خویش در دفاع از حقوق شهروندان خود، از تمام ظرفیت ها و امکانات قانونی برای رهایی شهروند یادشده از چنگال بی عدالتی استفاده کرده و تا استیفای کامل حقوق شهروند خویش به تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی وزارت خارجه: ایران از تمامی امکانات و برای رهایی حمید نوری استفاده خواهد کرد

سخنگوی وزارت خارجه: ایران از تمامی امکانات و برای رهایی حمید نوری استفاده خواهد کرد