مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-06سياسي

دعوت از داوطلبان سلامت برای کمک به بهبود سلامت جامعه


مدیرعامل شرکت برکت تل از داوطلبان سلامت برای ارتقای سواد سلامت جامعه و مشارکت موثر در برنامه های پیشگیری و مشاوره در حوزه های مختلف و کمک به بهبود سطح سلامت جسم و روان مردم دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی ابرازه مدیرعامل شرکت برکت تل بعدازظهر امروز در حاشیه مراسم روز جهانی داوطلب اظهار کرد: چهاردهم آذر ماه مصادف با پنجم دسامبر به نام روزجهانی داوطلب نامگذاری شده و فرصتی جهت ترغیب و تقدیر از خدمات داوطلبان نظام سلامت است.

وی افزود: داوطلبان و سفیران سلامت از جنس خود مردم اند که با آگاهی از مسؤولیت اجتماعی خود، از مسیر ارتقای سواد سلامت جامعه و مشارکت مؤثر در برنامه های پیشگیری و مشاوره در حوزه های مختلف، به بهبود سطح سلامت جسم و روان مردم کمک می کنند.

مدیرعامل شرکت برکت تل یکی از خدمات کلیدی این شرکت را ارائه خدمات مشاوره سلامت به صورت تلفنی و پزشکی از راه دور عنوان کرد و یادآور شد: این خدمت به صورت رایگان از طریق مرکز ملی مشاوره سلامت با شماره 4030 یا تجهیز و راه اندازی مراکز دوراپزشکی در نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق کم برخوردار ارائه می شود .

ابرازه بیان کرد: از کلیه فعالین حوزه سلامت علاقه مند به فعالیت های داوطلبانه که می توانند بخشی از خدمات یا زمان خود را به صورت رایگان یا با تعرفه مناسب به نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از داوطلبان سلامت برای کمک به بهبود سلامت جامعه

دعوت از داوطلبان سلامت برای کمک به بهبود سلامت جامعه