مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 21:012023-12-19اقتصادي

هوشمندسازی فرصت ویژه ای برای بهره وری و رفاه مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، روح الله دهقانی فیروزآبادی در بازدید از طرح دانش بنیانی هوشمندسازی شبکه گاز مشهد، اظهار کرد: ما در این کشور نیروی انسانی جوان و دانشمندانی باهوشتر و کم توقع تر از نرم جهانی داریم.

وی بیان کرد: اگر از این نیروی انسانی خبره و کم قیمت به درستی استفاده کنیم و در آنان ایجاد انگیزه نماییم، هم منابع را ذخیره و هم از هوشمندسازی برای افزایش بهره وری، رفاه و نگهداری نخبگان استفاده خواهیم نمود.

معاون رییس جمهور گفت: به لطف وجود شرکتهای خوب دانش بنیان در کشور و همچنین بسیاری از مدیران خوب که اهمیت حرکت دانش بنیان را احساس کرده اند، هر روز در این کشور اتفاقات خوبی از این جنس می افتد، بویژه در چند سال اخیر مدیرانی که هوشمندانه به سمت راه حل های دانش بنیان حرکت می کنند، شتاب گرفته است.

فیروزآبادی با بیان اینکه هوشمندسازی شبکه های انرژی است یکی از محورهای مهم هوشمندسازی است، افزود: در ایران شمار جمعیت و مشترکین رو به افزایش اما منابع ما رو به کاهش است، یک رویکرد این است که هر روز با ایجاد زیرساخت و منابع جدید با سرمایه گذاری بیشتر نیازهای جدید را تامین کنیم.

وی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور همه مدیران هوشمند می دانند که این اتفاق (سرمایه گذاریهای بزرگ در زیرساختها) دیگر تکرار نمی شود و حرکت کردن به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی فرصت ویژه ای برای بهره وری و رفاه مردم است

هوشمندسازی فرصت ویژه ای برای بهره وری و رفاه مردم است