مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-07فرهنگي

نسل کشی فرهنگی به دست ابرقهرمان ها


سوپرهیروها یا ابرقهرمانان که این روزها به واسطه هالیوود، سالن های سینمای دنیا، شبکه های تلویزیونی و سکوهای نمایش فیلم حتی در داخل ایران را در قرق خود درآورده اند؛ - درواقع قهرمانان خیالی هستند که توسط اشراف یهود و از اسطوره ها و افسانه های عهد عتیق بیرون کشیده شدند و به واسطه قدرت سینما شروع به ذهنیت سازی برای نسل های مختلف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام جم در مطلبی با این عنوان به این پرسش که صهیونیست ها چگونه از ابزار فرهنگی و هنری برای اهداف غیرانسانی بهره می برند پاسخ داده است.

مانند سوپرمن که از دنیایی دیگر آمده و به سان یهودیان جامعه آمریکای اوایل قرن بیستم، عنصری بیگانه و غریبه به حساب می آمد ولی در نقش یک منجی دنیا را از نابودی نجات می بخشید یا مانند بتمن و اسپایدرمن و آیرون من و… که در مقابل دشمنان بشریت می ایستادند و دنیا را از شرشان خلاص می کردند.

در حقیقت این قهرمان سازی ها یک روش قدیمی جریان انحرافی و به ویژه تندروهای یهودی از قدیم بوده که خود را برتر از سایر انسان های می دانستند و همواره تلاش می کردند به واسطه رسانه های هنری قهرمانان دروغین خود را پیش روی مخاطبان قرار دهید.

افسانه سامسون که پیشتر در جام جم به آن پرداختیم یکی از قهرمانان جعلی این جریان است که در حقیقت یک جنایتکار بود تا سلطه اشراف یهودی بر هنر نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل کشی فرهنگی به دست ابرقهرمان ها

نسل کشی فرهنگی به دست ابرقهرمان ها