مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 17:402023-12-04بين الملل

«هوش مصنوعی» یک سخنران رکورد تولید فیک نیوز را شکست


سخنان اخیر یک طلبه به نام «محسن مجتهدزاده» معروف به «شیخ قمی»، رکورد تعداد بیان دروغ در دقیقه را جا به جا کرده و در کمتر از 5 دقیقه چندین نوع اطلاعات نادرست را منتشر کرده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: محسن مجتهدزاده که در مقطعی به عنوان مبلغ در کشورهای آمریکای لاتین فعالیت کرده، در سخنرانی اخیر خود که یک قطعه زیر 5 دقیقه از آن منتشر شده، مدعی شده برنامه حماس این بوده که مغز هوش مصنوعی تمدن غرب را که در کامپیوترهایی بوده، از دست اسراییل خارج کند که این اتفاق افتاده و اکنون پایان تمدن غرب با این ماجرا کلید خواهد خورد.

شاید برخی پرداختن به سخنان این فرد را بی مورد و بیشتر باعث برجسته شدن او بدانند؛ اما به دلایلی، توضیح درباره این صحبت ها لازم به نظر می رسد.

محسن مجتهدزاده کیست؟ حجت الاسلام محسن مجتهدزاده مشهور به شیخ قمی یک روحانی است که زبان اسپانیولی آموخته و بیش از 15 سال در آمریکای لاتین فعالیت کرده و مرکزی را با عنوان مرکز تخصصی تربیت مبلّغ آمریکای لاتین راه اندازی کرده است.

فارغ از ارزیابی فعالیت های وی در خارج کشور، موفقیت در فعالیت خارجی باعث شهرت و تاثیرگذاری او در داخل کشور شده است؛ به گونه ای که به استانها و نهادهای مختلف برای سخنرانی دعوت می شود و کانال او در ایتا بیش از 60 هزار مخاطب دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هوش مصنوعی» یک سخنران رکورد تولید فیک نیوز را شکست

«هوش مصنوعی» یک سخنران رکورد تولید فیک نیوز را شکست