مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-12اجتماعي

آموزش رشته های فنی و حرفه ای به 500 نفر از سربازان وظیفه در تایباد


رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تایباد گفت: از ابتدای امسال تا کنون، تعداد 500 نفر از سربازان وظیفه مشغول به خدمت در این شهرستان آموزش های فنی و حرفه ای را فراگرفته اند.

- اسماعیل نیک محمدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تایباد اظهار کرد: تعداد 500 نفر از سربازان وظیفه مشغول به خدمت در شهرستان تایباد آموزش های فنی و حرفه ای را در رشته های مختلف فراگرفته اند که این آموزش ها به صورت رایگان ارائه می شوند.

وی افزود: این آموزش ها در راستای تفاهمنامه ای میان ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان فنی و حرفه ای کشور ارائه می شود که در شهرستان مرزی تایباد این تعداد سرباز وظیفه در هنگ مرزی، تیپ متحرک هجومی شهید حبرانی ارتش، ناحیه مقاومت بسیج سپاه، نیروی زمینی سپاه و یگان حفاظت زندان تایباد مشغول به خدمت هستند.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تایباد ادامه داد: برق صنعتی، برق ساختمان، مکانیک خودرو، جوشکاری، عمران، نصب کاغذ دیواری، کامپیوتر و کشاورزی از جمله رشته های آموزشی بوده که تاکنون در 8 نوبت به سربازان وظیفه ارائه شده اند.

نیک محمدی بیان کرد: برخی از سربازان در مرکز شهید عباسیان و برخی دیگر، مانند سربازان هنگ مرزی تایباد که در پاسگاه های مختلف مستقر هستند، توسط مربی پایور دارای صلاحیت حرفه ای در محل پادگان خود آموزش می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش رشته های فنی و حرفه ای به 500 نفر از سربازان وظیفه در تایباد

آموزش رشته های فنی و حرفه ای به 500 نفر از سربازان وظیفه در تایباد