مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-04اجتماعي

ابطال معاینه فنی 400 خودروی دودزا در تهران


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ابطال معاینه فنی 400 خودروی دودزا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس ، امروز دوشنبه 13 آذرماه 1402 رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ علی اصغر شریفی در برنامه تلویزیونی شهر امن به اجرای طرح ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد و آلودگی هوا پرداخت و اظهار داشت: در دو روز گذشته که طرح اجرا شد معاینه فنی 400 دستگاه خودرو که دودزا بوده و معاینه فنی هم داشتند در محل ابطال شد.

   وی افزود: در روزهای فرد خودروهایی که فقط پلاک فرد دارند و در روزهای زوج فقط خودروهایی که پلاک زوج دارند می توانند در محدوده طرح آلودگی هوا یا همان زوج و فرد سابق تردد کنند.

   سرهنگ شریفی با بیان اینکه اکثر محورهای شهر تهران برای تردد خودروهای دیزلی به استثنای کامیونت ها ممنوع است، تصریح کرد: شب گذشته هیچ ترددی در خصوص کامیون ها، کمپرسی ها و جرثقیل ها نداشتیم و این ممنوعیت وجود دارد.

   وی با اشاره به اینکه کل سطح معابر شهر تهران همکاران بنده حضور دارند گفت: ماموران به صورت هوشمند با خودروهایی که معاینه فنی آنها تاریخ گذشته است برخورد کرده وآنهایی که معاینه فنی دارند ولی خودروی آنها دودزاست در همان محل معاینه فنی آنان ابطال شده و برای اخذ مجدد به مراکز معاینه فنی اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال معاینه فنی 400 خودروی دودزا در تهران

ابطال معاینه فنی 400 خودروی دودزا در تهران