مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 17:352023-12-09سياسي

پرتوانی فارس طی ایام اربعین در خدمت رسانی به زائران در مرزهای کشور


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان حضور استان فارس و شهرداری شیراز را در مرز شلمچه طی ایام اربعین برای خدمت رسانی به زائران حسینی پرتوان توصیف کرد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان خوزستان حضور استان فارس و شهرداری شیراز را در مرز شلمچه طی ایام اربعین برای خدمت رسانی به زائران حسینی پرتوان توصیف کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد امروز، 18 آذرماه در آیین آغاز عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی و موکب حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) در مرز شلمچه گفت: استان های زیادی در مرزهای کشور هر ساله در ایام اربعین حضور دارند، اما استانی پرتوان تر از فارس و شهری پرتوان تر از شیراز به ویژه شورا و شهرداری این کلان شهر نداریم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: 20 سال قبل کمتر کسی تصور می کرد که در مراسم اربعین بالغ بر 20 میلیون نفر از سراسر جهان به سمت کربلای معلی حرکت کنند و امروز با عنایت الهی این مراسم هر سال پرشورتر از سال های قبل این حرکت انجام می شود.

وی با تأکید بر اینکه اربعین بستر حکومت جهانی امام عصر(عج) را فراهم می کند و در این خصوص تردیدی وجود ندارد، ادامه داد: در ایام اربعین نه تنها شیعیان که غیر شیعیان و غیر مسلمانان نیز در این مراسم شرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتوانی فارس طی ایام اربعین در خدمت رسانی به زائران در مرزهای کشور

پرتوانی فارس طی ایام اربعین در خدمت رسانی به زائران در مرزهای کشور