مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 17:302023-12-20سياسي

خانواده ثروت بزرگ عاطفی و معرفتی است


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: خانواده ثروت بزرگ عاطفی و معرفتی است و با برگزاری همایش ملی خانواده آرمانی دانشجویان در آستانه ازدواج مهارت های مناسبی را برای زندگی کسب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی بعدازظهر امروز در اولین همایش ملی خانواده آرمانی که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، با اشاره به نهاد خانواده اظهار کرد: نهاد مقدس خانواده محل پمپاژ عواطف به جامعه است.

وی افزود:کشورهایی که به فقر عاطفی مبتلا هستند، هزینه های سنگینی را متحمل می شوند و طبق تعبیر مقام معظم رهبری خانواده سلول جامعه است و اگر این سلول دچار آفت شود، جامعه در سراشیبی قرار می گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به توجه ویژه شورای فرهنگ عمومی استان به موضوع خانواده، اظهار داشت: در این خصوص استمداد از مراکز علمی و دانشگاهی مورد تاکید شورای فرهنگ عمومی قرار گرفته است.

وی با اشاره به تبیین موضوع دانشگاه آرمانی طی سال های گذشته توسط دانشگاه محقق اردبیلی، ادامه داد: موضوع خانواده آرمانی نیز برنامه ریزی شد و امروز شاهد برگزاری این همایش هستیم و امید می رود برگزاری این نشست ها منتج به نتیجه مطلوب در دانشگاه، خانواده و جامعه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ثروت بزرگ عاطفی و معرفتی است

خانواده ثروت بزرگ عاطفی و معرفتی است