مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-19پزشكي

امیدواری بیماران دیابتی به درمان زخم به کمک فناوری پلاسمای سرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نخستین کلینیک درمان زخم کشور به کمک فناوری پلاسمای سرد بیست و هفتم آذرماه با حضور رییس سازمان انرژی اتمی ایران در بیمارستان شهید مفتح ورامین افتتاح شد؛ - آغاز به کار نخستین کلینیک درمان زخم کشور این امید را در بین بیماران دیابتی کشور بوجود آورده است که به کمک فناوری پلاسمای سرد بتوان معضل زخم دیابتی را با این شیوه درمان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نخستین کلینیک درمان زخم کشور به کمک فناوری پلاسمای سرد بیست و هفتم آذرماه با حضور رییس سازمان انرژی اتمی ایران در بیمارستان شهید مفتح ورامین افتتاح شد؛ این مرکز با به کارگیری فناوری پلاسما توانسته با کمک فناوری هسته ای به کاهش درد و رنج مردم کمک کند.

این کلینیک که زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فعالیت می کند، شامل اتاق پانسمان، اتاق پلاسما تراپی و اتاق پزشک متخصص بیماری های عفونی است و در راستای درمان زخم های دیابتی، فشاری و زخم بستر با استفاده از فناوری پلاسمای سرد فعالیت می کند.

دکتر محسن علایی رییس بیمارستان شهید مفتح ورامین مهمترین خدمتی که کلینیک زخم ارایه می دهد را درمان زخم های دیابتی اعلام کرد و گفت: هشت درصد جمعیت جامعه به دیابت مبتلا هستند که از این تعداد 10 تا 15 درصد افراد دچار زخم دیابتی خواهند شد؛ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری بیماران دیابتی به درمان زخم به کمک فناوری پلاسمای سرد

امیدواری بیماران دیابتی به درمان زخم به کمک فناوری پلاسمای سرد