مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-07سياسي

تجلیل و نکوداشت 53 حافظ کل قرآن کریم برگزار شد


آیین افتتاحیه تجلیل، تکریم و نکوداشت 53 حافظ کل قرآن کریم موسسه تخصصی مهد قرآن  کشور به میزبانی مهد قرآن استان مازندران شهرستان بهشهر در هتل مروارید صدرا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، سیدمحمود چاووشی مدیرعامل موسسه کشوری مهد قرآن عصر امروز در حاشیه برگزاری افتتاحیه آیین تجلیل از حافظان کل قرآن در هتل صدرا بهشهر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: آیین تجلیل در راستای توسعه و گسترش فرهنگ قرآنی، تکریم و شکوفایی حافظان قرآن در راستای تحقق منویات رهبری برای تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در حال برگزاری است.

وی افزود: موسسه کشوری مهد قرآن بیش از سه دهه با هدف آموزش حفظ و فهم قرآن در کشور فعال است.

این مسوول با بیان اینکه مهد قرآن در 23 استان دارای 143 شعبه است، خاطرنشان کرد: این موسسه، مردمی و عام المنفعه و غیرانتفاعی  آموزش قرآن از سنین کودکی، نوجوانی، جوانان و بزرگسالان را در دستور کار دارد.

مدیرعامل موسسه کشوری مهد قرآن یادآور شد: بیش از 4 هزار حافظ قرآن در سطح کشور نتیجه تلاش مهد قرآن در سراسر کشور بوده است.

چاووشی گفت: این موسسه در استمرار برنامه های آموزشی خود همه ساله، یک دوره آزمون حفظ قرآن کریم را با ترجمه، تدبر و تفسیر را برگزار و در این آزمون دو مرحله مقدماتی و استانی و دوره کشوری شرکت می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل و نکوداشت 53 حافظ کل قرآن کریم برگزار شد

تجلیل و نکوداشت 53 حافظ کل قرآن کریم برگزار شد