مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-05اقتصادي

مردم درودی سنگان از نعمت راه مناسب، برق و آب آشامیدنی سالم محرومند


دهیار شهرک درودی سنگان بخش مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: مردم این منطقه از دسترسی به نعمت راه مناسب، برق و آب شرب سالم و بهداشتی و شبکه آبرسانی محرومند.

- مردم "درودی سنگان" از نعمت راه مناسب، برق و آب آشامیدنی سالم محرومند ایسنا/سیستان و بلوچستان دهیار شهرک درودی سنگان بخش مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: مردم این منطقه از دسترسی به نعمت راه مناسب، برق و آب شرب سالم و بهداشتی و شبکه آبرسانی محرومند.

میرافضل کرد در گفت وگو با ایسنا افزود: هم اینک ساکنان شهرک درودی سنگان با گذشت سالها انتظار خواهان اجرای پروژه روکش آسفالت محور از سنگان مرکزی تا شهرک درودی به طول 15 کیلومتر، گسترش شبکه برق و تامین آب شرب و لوله کشی مناسب هستند.

وی بیان کرد: افزون بر 200 خانوار ساکن در این منطقه ضمن قدردانی از خدمات انجام شده، توجه به نیازهای اساسی آب، برق، راه و توسعه خدمات را مطالبه می کنند.

وی ادامه داد: تاکنون طرح هادی روستایی به مسافت 7 هزار مترمربع و زیر ساخت چمن مصنوعی در این روستا انجام شده و منتظر نصب چمن هستیم و شبکه دیجیتال در سالهای گذشته با مشارکت دهیاری انجام شده و اینترنت هم 3g وصل شده و نیاز به ارتقاء دارد نقشه برداری توسط بنیاد مسکن برای گسترش طرح هادی انجام شده و در حوزه گردشگری به مانند دیگر نقاط سنگان نیازمند توجه ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم درودی سنگان از نعمت راه مناسب، برق و آب آشامیدنی سالم محرومند

مردم درودی سنگان از نعمت راه مناسب، برق و آب آشامیدنی سالم محرومند