مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 19:352023-12-04اجتماعي

مدارس استان تهران تا پایان هفته تعطیل شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از تعطیلی مدارس استان تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: این تصمیم در پی تشدید آلودگی هوا اتخاذ شده و آموزش به طور مجازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، میرمحمد غراوی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از تعطیلی مدارس استان تهران تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: این تصمیم در پی تشدید آلودگی هوا اتخاذ شده و آموزش به طور مجازی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران اظهار کرد: با توجه به تشدید و استمرار آلودگی و پایداری هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان، بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، فعالیت آموزشی همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در استان تهران غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر تا پنج شنبه 16 آذرماه غیرحضوری و مجازی برگزار می شود.

وی با اشاره به تعطیلی مهدکودک ها طی این مدت ادامه داد: همه مقاطع تحصیلی مدارس استثنایی در دو نوبت صبح و عصر نیز غیرحضوری است، همچنین پلیس راهور تهران بزرگ و پلیس راهور شرق و پلیس راهور غرب تهران، از تردد شبانه خودروهای گازوییلی سنگین که آلایندگی قابل رؤیت دارند، جلوگیری نمایند.

غراوی ادامه داد: مجوزهای طرح ترافیک توسط شهرداری تهران در این بازه زمانی صادر نمی شود و اعمال تردد نوبتی زوج و فرد کلیه خودروها از محدوده طرح کاهش آلودگی هوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس استان تهران تا پایان هفته تعطیل شد

مدارس استان تهران تا پایان هفته تعطیل شد