مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 15:252023-11-25ورزشي

نخستین پیست اتومبیل رانی در آذربایجان غربی افتتاح شد


رییس هیات موتور سواری و اتومبیل رانی آذربایجان غربی از افتتاح اولین پیست رسمی اتومبیل رانی شتاب و سرعت استان در ارومیه خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس هیات موتور سواری و اتومبیل رانی آذربایجان غربی از افتتاح اولین پیست رسمی اتومبیل رانی شتاب و سرعت استان در ارومیه خبرداد.

فرشید حسینی چهارم آذر در حاشیه افتتاح پیست اتومبیلرانی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه محل این پیست در دهکده ساحلی چی چست ارومیه واقع شده، تصریح کرد: این پیست به طول 650 متر و با هدف برگزاری مسابقات درگ یا همان شتاب و سرعت راه اندازی شده است.

حسینی اظهار کرد: با توجه به علاقه جوانان و وجود ظرفیت های بسیار در استان به مسابقات شتاب و سرعت، عملیات تکمیل پیست متناسب با استانداردهای جهانی و نیز اضافه شدن سکوهای تماشاگران به زودی آغاز می شود.

وی ادامه داد: با توجه به تجهیز پیست به روشنایی و استانداردهای جهانی، این پیست شرایط و امکان برگزاری مسابقات در بخش شب را نیز دارد.

رییس هیات اتومبیل رانی آذربایجان غربی یاد آور شد: شهرداری ارومیه قول مساعد برای افزایش پیست اتومبیلرانی درگ را به طول 800 متر در ماه های آتی داده است.

حسینی با اشاره به اینکه در آبان سال جاری مسابقات اتومبیلرانی درگ با حضور قهرمانان کشور در این پیست برگزار شد، افزود: آذربایجان غربی ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پیست اتومبیل رانی در آذربایجان غربی افتتاح شد

نخستین پیست اتومبیل رانی در آذربایجان غربی افتتاح شد