مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-02دانش

فعالان فرهنگی دانشگاه برای حل مشکلات دانشجویان کمک کنند


رییس دانشگاه کردستان، از فعالان فرهنگی دانشگاه خواست تا با ارائه راهکار در حل مسائل و مشکلات دانشگاه همکاری کرده و با شناسایی مشکلات وضعیت موجود، - ایسنا/کردستان رییس دانشگاه کردستان، از فعالان فرهنگی دانشگاه خواست تا با ارائه راهکار در حل مسائل و مشکلات دانشگاه همکاری کرده و با شناسایی مشکلات وضعیت موجود، برای آنچه باید، برنامه ریزی کنند.

دکتر حامد قادرزاده امروز 11 آذر در نشست با فعالان فرهنگی دانشگاه که در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: صاحب اصلی جامعه نسل جدید است اما نسل جدید به حمایت نسل کنونی در انجام مسائل مختلف نیاز دارد.

وی افزود: آنچه امروز ما داریم مرهون زحمات و تجربیات گذشتگان و کسانی است که کم کم از صحنه کنار رفته و مسئولیت ما را سنگین تر کرده اند.

رییس دانشگاه کردستان عنوان کرد: دانشگاه امروز یک امانت در دست ماست و وظیفه اصلی ما خدمتگزاری است، اما خدمت در صورتی تکمیل خواهد شد که خدمتگزار، شنونده خوبی برای گیرنده خدمت باشد.

وی از فعالان فرهنگی دانشگاه خواست تا با ارائه راهکار در حل مسائل و مشکلات دانشگاه همکاری کرده، آسیب های وضعیت موجود را شناسایی و برای آنچه باید، برنامه ریزی کنند.

قادرزاده در ادامه ضمن پاسخگویی به مطالبات دانشجویان فعال فرهنگی، از برنامه ریزی و ارائه راهکار برای حل مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان فرهنگی دانشگاه برای حل مشکلات دانشجویان کمک کنند

فعالان فرهنگی دانشگاه برای حل مشکلات دانشجویان کمک کنند