مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 16:052023-11-24سياسي

آیت الله سعیدی: نیروهای حماس از تحرکات رژیم صهیونیستی در زمان آتش بس غفلت نکنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، عنوان کرد: خدای متعال در آیه 81 سوره توبه به اختلال ها و آشوب های منافقان در برنامه های پیامبر(ص) و ایجاد اختلاف و شقاق در میان مسلمین اشاره کرده است.

امام جمعه قم گفت: منافقان به خاطر بی ایمانی خود نمی خواهند با مال و جان خود در راه خدا جهاد کنند و در عین حال تخلف خود را درست جلوه می دهند و نه تنها از این حرکت خود خشنود هستند بلکه دیگران را هم تشویق به تخلف می کنند.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه حرکت منافقان زمان پیامبر(ص) برای امروز ما درس و عبرت است، ابراز کرد: اینکه می گفتند ما نمی خواهیم به جبهه و جهاد برویم از باب خیرخواهی برای مسلمین نبود بلکه می خواستند تخلف خود را توجیه کنند؛ حکومت پیامبر (ص) را تضعیف کنند و برنامه های و تدابیر نظام اسلامی را به شکست برسانند؛ بنابراین ما باید فتنه های شوم منافقان را بشناسیم و از آن پیروی نکنیم.

وی اضافه کرد: امیرالمؤمنین(ع) درباره مشابهت دوران ها در نامه ای به حارث همدانی فرمودند حوادث تاریخی اگرچه ظاهراً جدید است، ولی در واقع تکرار است و اصولی که بر حوادث حاکم است در همه زمان ها وجود دارد؛ بنابراین انسان باید اصول کلیدی زندگی را بشناسد و برای امروز خود به تاریخ گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: نیروهای حماس از تحرکات رژیم صهیونیستی در زمان آتش بس غفلت نکنند

آیت الله سعیدی: نیروهای حماس از تحرکات رژیم صهیونیستی در زمان آتش بس غفلت نکنند