مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-21اقتصادي

آب بزرگ ترین چالش و ضرورت بازچرخانی آب


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر بازچرخانی آب گفت: در گذشته گفته می شد موضوع آب بزرگترین چالش قرن آینده می باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جبارعلی ذاکری ظهر امروز در نشست فصلی شهرداران استان اظهار کرد: هدف از نشست شهرداران، ایجاد تعامل بین شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی می باشد که امیدواریم به پیشرفت مباحث و پروژه های اجرایی شهرهای استان منجر شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به موضوع مالیات ارزش افزوده گفت: قانون گذار برای کمک به شهرداران مالیات ارزش افزوده 4 درصد را تصویب کرده است و ضروری است شهرداران برای ملموس شدن سهم شهرداری ها و اثر بخشی ارزش افزود در زندگی شهروندان متناسب با مبالغی که پرداخت می شود اطلاع رسانی لازم را به مردم انجام دهند.

وی با بیان اینکه طبیعتا شهرداران در طول سال پروژه های عمرانی در دست اجرا دارند اظهار داشت: هدف گذاری شهرداران این گونه باشد که به سمت اجرای پروژه هایی بروند که برای مردم ملموس است و آنها به عینه شاهد پروژه ها باشند.

ذاکری به اجرای پروژه های آب و فاضلاب در شهرها اشاره کرد و گفت: شهرداران در شهرهایی که شبکه فاضلاب در آنها اجرا می شود و برای احداث تصفیه خانه و ایجاد شبکه فاضلاب شهری موافت نامه دارند، مساعدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب بزرگ ترین چالش و ضرورت بازچرخانی آب

آب بزرگ ترین چالش و ضرورت بازچرخانی آب