مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-03سياسي

آمادگی سمنان برای میزبانی از پنج شهید گمنام در ایام فاطمیه


استاندار سمنان از آمادگی استان برای میزبانی از پیکرهای پنج شهید گمنام در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: 5 شهید خوشنام از جوار بارگاره ملکوتی امام رضا(ع) در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، - ایسنا/سمنان استاندار سمنان از آمادگی استان برای میزبانی از پیکرهای پنج شهید گمنام در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: 5 شهید خوشنام از جوار بارگاره ملکوتی امام رضا(ع) در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، وارد استان شده و مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز یکشنبه، 12 آذر 1402 در جلسه هماهنگی استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام در استان در محل سالن جلسات غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت های موجود در استان باید بهترین میزبانی از این میهمانان بهشتی، معزز و والامقام یعنی شهیدان خوشنام انجام گیرد.

وی افزود: مردم ولایتمدار استان همواره در استقبال از شهید و فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت پیشگام و پیشرو هستند و انشالله بسترهای لازم به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم میزبانی و حضور حداکثری مردم ، آماده سازی خواهد شد.

هاشمی خاطر نشان کرد: استفاده از فضای مجازی به منظور نشر حداکثری تولید محتوا و اطلاع رسانی در خصوص فرهنگ ایثار و مقاومت و شهید و شهادت در دستور کار قرار داشته و در کنار آن لازم است تا به تبلیغات محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سمنان برای میزبانی از پنج شهید گمنام در ایام فاطمیه

آمادگی سمنان برای میزبانی از پنج شهید گمنام در ایام فاطمیه