مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 18:302023-12-19سياسي

72 درصد فارغ التحصیلان علمی کاربردی خوزستان مشکل اشتغال ندارند


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان گفت: در حال حاضر حدود 72 درصد فارغ التحصیلان ما مشکل اشتغال ندارند و باید 28 درصد باقی مانده نیز رفع شود و این رقم به صددرصد برسد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان گفت: در حال حاضر حدود 72 درصد فارغ التحصیلان ما مشکل اشتغال ندارند و باید 28 درصد باقی مانده نیز رفع شود و این رقم به صددرصد برسد.

دکتر کیانوش بهرهی در همایش جهاد تبیین که امروز (28 آذرماه) با موضوع وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهید مفتح اظهار کرد: امروز آنچه بیش از گذشته به آن نیاز داریم و باید به آن توجه شود، وحدت حوزه و دانشگاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه فاصله بین دانشگاه و حوزه موجب نگرانی می شود، افزود: نیازمند وحدت بیشتر این دو نهاد هستیم و اگر با یکدیگر هم افزایی بیشتری داشته باشند قطعا در توسعه فرهنگی کشور تاثیرگذار هستند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان با اشاره به تاکید امام(ره) در مورد وحدت حوزه و دانشگاه گفت: در این زمینه نباید تنها به دروس معارف یا بعضا در جلسات و بهره از نقطه نظرات بسنده شود.

به برکت وجود نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها می توانیم این موضوع را بیشتر محقق کنیم و شاهد تحول مهم در این حوزه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 درصد فارغ التحصیلان علمی کاربردی خوزستان مشکل اشتغال ندارند

72 درصد فارغ التحصیلان علمی کاربردی خوزستان مشکل اشتغال ندارند