مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-04سياسي

ضرورت اجماع مسلمانان جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین


رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، مهمترین دستاورد سفر نماینده ولی فقیه در امور حج به این کشور تقویت گفتمان قرآنی و گسترش روابط در امور حج و زیارت بود.

- رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، مهمترین دستاورد سفر نماینده ولی فقیه در امور حج به این کشور تقویت گفتمان قرآنی و گسترش روابط در امور حج و زیارت بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به همراه حجت الاسلام منصور میراحمدی معاون امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری، عصر روز گذشته(12 آذر) کوالالامپور را به مقصد تهران ترک کردند.

دکتر حبیب رضا ارزانی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی در خصوص دستاوردهای این سفر چند روزه گفت: خوشبختانه ایران و مالزی همواره روابط و تعامل خوبی برای همکاری های مشترک داشته اند که امیدوارم این موضوع استمرار داشته باشد.

ارزانی، دیدار با وزیر دین کشور مالزی، بازدید از سازمان توسعه اسلامی مالزی(جاکیم)، بازدید از بنیاد قرآنی رستو در کوالالامپور، دیدار با رییس سازمان اسلامی شورای مشورتی مالزی ( ماپیم)، شرکت در نماز وحدت بخش جمعه همراه با برادران اهل سنت و حضور در مراسم شهادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها در محل ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجماع مسلمانان جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین

ضرورت اجماع مسلمانان جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین