مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 21:002023-12-11سياسي

دانشجویان نقش خود در انتخابات را به خوبی ایفا کنند


دانشجویان باید در انتخابات نقش خود را به خوبی ایفا کنند و در مورد کاندیداها تحقیق کرده و فرد اصلح را به جامعه معرفی کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، کمال خدری شامگاه امروز در مراسم روز دانشجو اظهار داشت: از زمان بازگشایی مرز هنگه ژال بانه 112 میلیارد تومان عاید مرزنشینان بانه شده علاوه بر مرزنشینان، بسیاری از اقشار جامعه هم از مزایای این مرز به شیوه های مختلف بهره می برند.

وی با تاکید بر حفظ وضعیت موجود بانه افزود: دشمنان تلاش می کنند به شیوه ای این بازارچه را تعطیل کنند باید با هماهنگی و همراهی همدیگر تلاش کنیم وضعیت موجود را حفظ کنیم.

خدری گفت: بسیاری از فعالان بازار که از شرایط کار در بازار ناراضی بودند در عرصه دیگر فعالیت می کردند که با بازگشایی بازارچه موقت هنگه ژال بار دیگر فعالیت خود را در بازار ادامه دادند.

وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: از سال 1387 دانشگاه آزاد اسلامی در بانه شروع به فعالیت کرد و با همراهی اساتید برجسته این دانشگاه روز به روز فعالتر و پویاتر می شود افرادی زیادی برای احداث ساختمان دانشگاه آزاد تلاش کردند.

وی افزود: انتظار داریم محوطه دانشگاه آزاد اسلامی توسعه یابد چراکه ظرفیت های زیادی از جمله زمین برای احداث ساختمان های جدید و جذب اساتید برجسته در رشته های مختلف دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان نقش خود در انتخابات را به خوبی ایفا کنند

دانشجویان نقش خود در انتخابات را به خوبی ایفا کنند