مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 10:262023-12-21ورزشي

یک دقیقه بیشتر در کنار هم؛ شبی از جنس مهربانی


خبرگزاری فارس، شیراز، راضیه نجار: از دور رفتارهایش را زیر نظر داشتم، چشمانش برقی زد و بسته را باز کرد، اول دستکش ها را پوشید و به بسته نگاهی انداخت و آن را درون پاکت کهنه ای که کنار تیرک چراغ برق خیابان بود گذاشت و به ادامه کارش مشغول شد .

کمی جلو رفتم و صدایش کردم، پسرجان! به سمتم برگشت و گفت چه رنگی؟ گفتم نرگس می خواهم.

یک بسته گل نرگس خریدم و پرسیدم بسته یلدایی ات را باز نمی کنی؟! من از دور دیدم هدیه گرفتی! لبخندی زد و گفت شب در کنار خانواده ام.

گرچه شیراز را به بهار و اردیبهشت و عطر بهار نارنجش می شناسند، اما کافی است تا در برگ ریزان پاییز سری به باغ های معروف این شهر بزنی و در کوچه پس کوچه های قصردشت قدم بگذاری و صدای خش خش برگ ها را با گوش جان احساس کنی! پاییز شیراز جلای دیگری دارد، رمز و رموز پاییز با رنگ های دلبرانه زرد و نارنجی، انارهای ترک خورده سرخ و ملس و خرمالوهای قصردشتی و بوی سرمست کننده نرگس حال و هوای دیگری به این فصل می دهد.

همه جا شلوغ است و پر رفت وآمد، میوه فروش ها بساط شان رونق بیشتری گرفته و آجیل و شیرینی فروش ها کسب و کارشان سکه شده، یکی نقل و نبات و پشمک می خرد و دیگری میوه های رنگارنگ.

هندوانه شب یلدا یک دقیقه بیشتر کنارهم بودن آخر یک دقیقه بیشتر کنار هم بودن ارزش دارد، این روزها که فضای مجازی و گوشی تلفن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دقیقه بیشتر در کنار هم؛ شبی از جنس مهربانی

یک دقیقه بیشتر در کنار هم؛ شبی از جنس مهربانی