مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 15:252023-11-22سياسي

راه نجات قدس دیدگاه و فرهنگ حسینی است


معاون امور بین الملل بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه راه نجات قدس داشتن دیدگاه و فرهنگ حسینی است، گفت: امروز شاهدیم که گروه های جهادی با تفکر حسینی در فلسطین و غزه در حال شکل گیری است.

- ایسنا/یزد معاون امور بین الملل بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه راه نجات قدس داشتن دیدگاه و فرهنگ حسینی است، گفت: امروز شاهدیم که گروه های جهادی با تفکر حسینی در فلسطین و غزه در حال شکل گیری است.

سردار محسن کاظمی در اجتماع بسیجیان یزد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ضمن تاکید بر اینکه نگاه، گفتار و رفتار ما در حفظ بسیج باید همانند نگاه رهبری باشد، اظهار کرد: تعاریف امام و رهبری از بسیج باید سرلوحه کار ما باشد و در تحقق این تعاریف بکوشیم.

وی با اشاره به مسئله قدس عنوان کرد: امام خمینی(ره) آن زمان فرمودند که حل مسئله فلسطین با جلسه و قرارداد امکان پذیر نیست بلکه حل مسئله فلسطین دو راه دارد، ایمان به خدا و تشکیل گروه های جهادی.

کاظمی تاکید کرد: راه نجات قدس دیدگاه، فرهنگ و منش حسینی است و گروه های جهادی که تفکر حسینی داشته باشد راهکار این مسئله است که این گروه ها امروز در غزه و فلسطین در حال شکل گیری است.

معاون امور بین الملل بسیج مستضعفین ادامه داد: همه اتفاقاتی که در عاشورا رخ داد، امروز در غزه اتفاق افتاده، امروز مردم فلسطین ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه نجات قدس دیدگاه و فرهنگ حسینی است

راه نجات قدس دیدگاه و فرهنگ حسینی است