مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-19حوادث

زورگیری با کلت کمری؛ سارق سریالی دستگیر شد


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقی خبر داد که با کلت کمری از شهروندان زورگیری می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز سه شنبه 28 آذرماه 1402 رییس پلیس آگاهی پایتخت سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی از دستگیری یک سارق مسلح در سطح شهر تهران خبر داد.

 رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های سریالی از شهروندان به روش مسلحانه و دریافت شکایت مالباختگان به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی تحقیق از مال باختگان دریافتند که یکی از مالباختگان ساعت 7 صبح به قصد خروج از منزل و عزیمت به محل کار بود که ناگهان فردی با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت هندا قرمز رنگ رو به روی وی ایستاده و پس از اینکه از موتور پیاده شد با تهدید سلاح گرم، تلفن همراه و مقادیری وجه نقد از وی را سرقت کرده و سریعا با استفاده از موتورسیکلت خود از محل متواری گردید.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه نیز با توجه به حساسیت موضوع اقدامات گسترده میدانی و اطلاعاتی را آغاز کرده که در نهایت موفق شدند هویت سارق مسلح را شناسایی کنند، اما به دلیل اینکه سارق مخفیگاه خاصی در شهر نداشت کارآگاهان با استفاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورگیری با کلت کمری؛ سارق سریالی دستگیر شد

زورگیری با کلت کمری؛ سارق سریالی دستگیر شد