مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 17:252023-11-29ورزشي

علی دایی: تفاوت تیم 98 با تیم ملی فعلی در عشق به مردم جای علاقه به پول است


علی دایی در سالگرد بیست و ششم بازی ایران و استرالیا گفت: تفاوت تیم 98 با تیم ملی فعلی در عشق به مردم جای علاقه به پول است.

- جی پلاس و به نقل از تابناک؛ 26 سال پیش در چنین روزی، 8 آذر 1376 فضای عجیبی در جامعه جوان ایران حاکم بود؛ چه در داخل کشور، چه در خارج و چه بر ایرانیانی که موفق شده بودند به ورزشگاه کریکت ملبورن راه پیدا کنند.

آیا در این جو وحشتناک، که اهالی سرزمین کانگورو به راه انداخته بودند، می شد خط پایانی بر حسرت بیست ساله حضور فوتبال ایران در جام جهانی کشید؟ واقعیت این است که کسی در رویایش هم نمی دید، به خصوص با نمایش نیمه نخست.

اما در پایان یک ماراتون نفس گیر، علی دایی و هم تیمی هایش موفق شدند با برداشتن ماسک ترس و استرس مقابل چشمان حیرت زده میزبان، در دراماتیک ترین مسابقه تاریخ فوتبال ملی ایران معجزه ای را رقم بزنند که کمتر کسی آن را پیش بینی می کرد و تا تاریخ بشر پابرجاست، جاودانه شد.

سوژه اصلی ما برای مجاب کردن شهریار فوتبال ایران به صحبت در حالی که 1673 روز از دوری اش از فوتبال می گذرد، این بازی تاریخی بود و البته در ادامه به لطف صبر و حوصله شماره 10 ابدی فوتبال ایران وارد بحث پیرامون دیگر موارد روز جذاب ترین های ورزش جهان هم شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی دایی: تفاوت تیم 98 با تیم ملی فعلی در عشق به مردم جای علاقه به پول است

علی دایی: تفاوت تیم 98 با تیم ملی فعلی در عشق به مردم جای علاقه به پول است