مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 22:402023-12-09سياسي

سه وظیفه هر مسئول در جمهوری اسلامی نسبت به اقامه نماز


رییس شورای اقامه نماز استان قم با بیان اینکه هر فردی در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت دارد نسبت به اقامه نماز هم مسئول است، گفت: فهم اقامه نماز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دومین نشست شورای اقامه نماز استان قم در سال جاری با حضور آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم، سید محمد آقامیری استاندار، سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری و احمد امیرآبادی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

آیت الله سعیدی در این نشست طی سخنانی اظهار کرد: در اهمیت نماز همین بس که در سیره اهل بیت (ع) در موارد مختلف به نماز آنها اشاره شده است.

 وی ادامه داد: در رابطه با حضرت معصومه (س) غیر از مرقد مطهرشان که تبدیل به مرکزی برای حضور دوستداران مکتب اهل بیت شده است تنها جایی که از ایشان باقی مانده است محل عبادت و نماز ایشان بوده که نشان می دهد چقدر نماز اهمیت دارد.

رییس شورای اقامه نماز استان قم بر اهتمام مدیران به نماز تأکید کرد و گفت: کسی که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت دارد باید بداند که نسبت به اقامه نماز هم مسئول است و اولین کاری که باید انجام دهد این است که بداند اقامه نماز چیست و به چه کاری اقامه نماز گفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه وظیفه هر مسئول در جمهوری اسلامی نسبت به اقامه نماز

سه وظیفه هر مسئول در جمهوری اسلامی نسبت به اقامه نماز