مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 10:052023-11-25پزشكي

شهرداری تهران: به ترنس های معتاد سرپناه می دهیم


احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی می گوید اگر در مورد معتاد متجاهر ترنس، سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت به عنوان متولیان اقدامی نکنند، - جی پلاس؛ فارس نوشت: هرچند ساماندهی معتادان متجاهر با شرایط خاص در مراکزی با عنوان یاورشهر انجام شده است اما مشکل برای ترنس ها کما کان پابرجاست .

بهرام یکی از ترنس های معتادی که به دلیل طردشدن از خانواده به تهران آمده و چندین شبانه روز را در خیابان ها و پارک دانشجو سپری کرده می گوید، این شب های سرد را در پارک ها، زیرپل ها یا خانه های برخی مردان هوسران به صبح می رسانم اما هیچگاه به دلیل ترنس بودنم نتوانستم به مراکز ماده 16 که محل نگهداری معتادان متجاهر است بروم.

در قانون، حمایت های روانی و اجتماعی از این افراد به بهزیستی سپرده شده اما مشکل منع پذیرش، معتادان متجاهر ترنس و افراد دارای اختلالات هویت جنسی، سال ها است که وجود دارد و در این مدت هیچ نهادی حاضر به پذیرش این دسته از معتادان نشده است.

در سال 1396 نیز معاون دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت وقت اعلام کرد که ساماندهی این افراد جزو برنامه های فعلی ما نیست.

اما احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی می گوید اگر در مورد معتاد متجاهر ترنس، سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت به عنوان متولیان اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران: به ترنس های معتاد سرپناه می دهیم

شهرداری تهران: به ترنس های معتاد سرپناه می دهیم