مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-11سياسي

هدف گذاری 2000 طرح اشتغالزایی در گیلان


مجری بنیاد برکت در گیلان از هدف گذاری 2000 طرح اشتغالزایی در استان در حوزه مشاغل خرد و خانگی خبر داد و گفت: بنیاد برکت برای تقویت طرح های زنجیره سبز و آبی در شهرهای شمالی کشور برنامه ریزی مهمی در قالب آبزی پروری و کشاورزی انجام داده است.

- ایسنا/گیلان مجری بنیاد برکت در گیلان از هدف گذاری 2000 طرح اشتغالزایی در استان در حوزه مشاغل خرد و خانگی خبر داد و گفت: بنیاد برکت برای تقویت طرح های زنجیره سبز و آبی در شهرهای شمالی کشور برنامه ریزی مهمی در قالب آبزی پروری و کشاورزی انجام داده است.

یاسر رمضان نژاد امروز، 20 آذرماه در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه 2000 طرح اشتغالزایی در استان گیلان در حوزه مشاغل خرد و خانگی هدف گذاری شده است، اظهار کرد: بخشی از این مشاغل در قالب کارگاه های کوچک مقیاس هستند.

وی با اشاره به ورود بنیاد برکت به طرح های آبزی پروری و کشاورزی در شهرهای شمالی کشور، گفت: تا به امروز حدود 900 طرح در گیلان ایجاد شده که زمینه ساز ایجاد شغل برای حدود 1200 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم به ویژه در حوزه زنجیره سبز و آبی است.

مجری بنیاد برکت در گیلان(آستارا، تالش، رضوانشهر، شفت، رشت، رودبار، لاهیجان، سیاهکل و لنگرود) با بیان اینکه در حوزه آبزی پروری به صورت ویژه کار شده است، افزود: این بخش شامل پرورش ماهی های خاویاری در مزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری 2000 طرح اشتغالزایی در گیلان

هدف گذاری 2000 طرح اشتغالزایی در گیلان