مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 18:102023-12-16سياسي

جهاد دانشگاهی کرمانشاه معطر به عطر حضور شهید گمنام شد


مراسم سوگواری ایام شهادت حضرت زهرا(س) با عطر حضور یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد.

- ایسنا/کرمانشاه مراسم سوگواری ایام شهادت حضرت زهرا(س) با عطر حضور یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام محمدرسول کرمی کارشناس مسائل دینی در این مراسم، ایام فاطمیه را فرصت خوبی برای نهادینه کردن فرهنگ فاطمی عنوان کرد و افزود: باید با برگزاری مجالس عزاداری در ایام فاطمیه، جامعه به خصوص جوانان را با فرهنگ فاطمی آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ فاطمی امثال شهید حاج قاسم سلیمانی را پرورش می دهد، گفت: امیدواریم در سایه ترویج سبک زندگی فاطمی شاهد پرورش امثال حاج قاسم سلیمانی در جامعه باشیم.

کرمی در ادامه حضرت فاطمه(س) را مصداق کوثر در سوره مبارکه کوثر برشمرد و افزود: اهل تسنن و اهل تشیع بر این موضوع اتفاق نظر دارند و این مهم نشان از جایگاه والای حضرت زهرا(س) نزد مسلمانان دارد.

این کارشناس مسائل دینی در ادامه با بیان اینکه ملاک قبولی اعمال نزد خداوند تبارک و تعالی نیت افراد است، گفت: برای رسیدن به خیر دنیا و آخرت باید خالصانه کار کنیم و نیات خود را خدایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی کرمانشاه معطر به عطر حضور شهید گمنام شد

جهاد دانشگاهی کرمانشاه معطر به عطر حضور شهید گمنام شد