مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-02اقتصادي

توسعه صنعت سرمایه گذاری خطرپذیر، راهبرد جدی صندوق نوآوری است


اگر توسعه صنعت سرمایه گذاری خطرپذیر (VC) را به عنوان یک راهبرد و برنامه جدی در صندوق نوآوری و انجمن سرمایه گذاری خطرپذیر ایران مدنظر داشته باشیم، - رییس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: اگر توسعه صنعت سرمایه گذاری خطرپذیر (VC) را به عنوان یک راهبرد و برنامه جدی در صندوق نوآوری و انجمن سرمایه گذاری خطرپذیر ایران مدنظر داشته باشیم، باید اقتضائات، ابزار و نیازهای این حوزه را طراحی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدصادق خیاطیان در نشست با اعضای انجمن سرمایه گذاری خطرپذیر ایران، تأکید کرد: این انجمن رشد خوبی را طی کرده و مانند سایر اجزای دیگر اکوسیستم فناوری و نوآوری ایران، درحال رشد است و حضورش می تواند برای کشور مؤثر و بابرکت باشد.

وی، انجمن سرمایه گذاری خطرپذیر ایران را بازوی فکری، مشورتی و اجرایی دبیرخانه کارگروه تخصصی صندوق های پژوهش و فناوری عنوان و تاکید کرد: فعالیت این دبیرخانه باید توسعه پیدا کند.

به نظرم با کمک شما می توانیم وظایف و مأموریت های دبیرخانه را پیش ببریم.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم، نظام ارزیابی و رتبه بندی صندوق های پژوهش و فناوری است که با جدیت آن را پیگیری می کنیم، تصریح کرد: بحث نظام رتبه بندی، یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و اگر این کار را انجام ندهیم، کل اکوسیستم ضربه می بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صنعت سرمایه گذاری خطرپذیر، راهبرد جدی صندوق نوآوری است

توسعه صنعت سرمایه گذاری خطرپذیر، راهبرد جدی صندوق نوآوری است