مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-11اقتصادي

قیمت میوه در شب یلدا به چه صورت است؟+فیلم


ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو در رابطه با تنظیم بازار شب یلدا اظهار داشت: - مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: موضوع افزایش قیمت میوه و تره بار مربوط به دستگاه های دیگر نیز هست.

اما ما در حوزه میادین خودمان، نهایت تلاش را برای جلوگیری از افزایش قیمت کرده ایم.

ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو در رابطه با تنظیم بازار شب یلدا اظهار داشت: ما مسئول قیمت در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران هستیم.

معمولا یک کوتاهی از افزایش شیب قیمت، هرساله در این زمان ایجاد می شد که امسال با آن مقابله کرده ایم و تا الان هیچ افزایش قیمتی نداشته ایم.

او در ادامه گفت: خوشبختانه امسال میزان تولید میوه های شب یلدا (چه هندوانه و انار و چه پرتقال، سیب و حتی آجیل) خوب بوده است.

وی افزود: امسال با توجه به تولید خوبی که هست و کنترل هایی که ما داشته ایم، ان شاءالله اصلا شاهد افزایش قیمت نامعقول نباشیم و سیر طبیعی خود را طی کند.

فصاحت بیان داشت: ضمن اینکه ما نسبت به تامین این اقلام نیز اقدام می کنیم که اگر کمبودی به صورت مقطعی ایجاد شد بتوانیم با آن مقابله داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت میوه در شب یلدا به چه صورت است؟+فیلم

قیمت میوه در شب یلدا به چه صورت است؟+فیلم