مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-09حوادث

100 هزار موتورسیکلت توقیفی در پارگینگ های استان تهران


معاون قضایی دادگستری کل استان تهران از وجود 100 هزار دستگاه موتورسیکلت توقیفی در پارگینگ های استان خبر داد و بر لزوم تعیین تکلیف هرچه سریعتر آن ها تاکید کرد.

- معاون قضایی دادگستری کل استان تهران از وجود 100 هزار دستگاه موتورسیکلت توقیفی در پارگینگ های استان خبر داد و بر لزوم تعیین تکلیف هرچه سریعتر آن ها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه تعیین وضعیت و ساماندهی پارکینگ ها و توقفگاه های وسایل نقلیه رسوبی شهرستان ورامین با حضور معاون قضایی دادگستری، دادستان های بخش های مختلف، رییس پلیس راهور شهرستان ورامین، جانشین راهور و رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی شرق استان تهران و برخی مدیران و مسئولان انتظامی و قضایی استان در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ورامین برگزار شد.

مرتضی تورک معاون قضایی و رییس کل حوزه ریاست دادگستری استان تهران در این جلسه اظهار کرد: این جلسه در راستای تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر سرکشی، نظارت و تعیین تکلیف برگزار شد.

وی افزود: در همین راستا اموال توقیفی اعم از وسایل نقلیه موجود در پارکینگ های نیروی انتظامی، شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و یا انبارهای گمرکات مربوط به اموال خصوصی مردم و اموال دولتی که به هر دلیلی توقیف و نگهداری می شوند باید مورد سرکشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار موتورسیکلت توقیفی در پارگینگ های استان تهران

100 هزار موتورسیکلت توقیفی در پارگینگ های استان تهران