مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:502023-11-29سياسي

بکارگیری توان متخصصان داخلی برای تعمیر مولد نیروگاه سیکل ترکیبی یزد


مدیر عامل نیروگاه سیکل ترکیبی یزد از انجام عملیات تعمیرات و اورهال اساسی مولد بخار S2 این نیروگاه با استفاده از توان تخصصی شرکت های داخلی خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل نیروگاه سیکل ترکیبی یزد از انجام عملیات تعمیرات و اورهال اساسی مولد بخار S2 این نیروگاه با استفاده از توان تخصصی شرکت های داخلی خبر داد.

سید محمد حسن جمال الدینی ضمن اعلام این خبر افزود: بر اساس برنامه زمانبندی تعمیرات مولدهای نیروگاه سیکل ترکیبی یزد در فصل تعمیرات سال جاری و با هماهنگی دیسپاچینگ ملی مولد S2 بخار نیروگاه یزد از مدار تولید خارج و عملیات تعمیرات اساسی با حضور پیمانکار مربوطه آغاز شده است.

وی در ادامه بیان کرد: مدت زمان انجام تعمیرات اساسی این مولد 90 روز پیش بینی شده است و شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران بخش توربین و تجهیزات اصلی را انجام خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عموپی مدیریت تولید برق یزد، جمال الدینی در پایان با اشاره به توان تخصصی همکاران نیروگاه یزد در انجام تعمیرات اساسی مولدهای گازی و بلوک بخار ابراز امیدواری کرد عملیات تعمیرات اساسی این مولد طبق برنامه در موعد مقرر انجام و پایداری مولد برای تولید برق پایدار در پیک بار سال آتی حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری توان متخصصان داخلی برای تعمیر مولد نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

بکارگیری توان متخصصان داخلی برای تعمیر مولد نیروگاه سیکل ترکیبی یزد