مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-14فناوري

معرفی برترین های رویداد راه هوشمند در نمایشگاه حمل و نقل


در بخش نهایی رویداد راه هوشمند که همزمان با نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و لجستیک برگزار می شود، برترین فناوران حوزه های مرتبط معرفی خواهند شد.

- در بخش نهایی رویداد "راه هوشمند" که همزمان با نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و لجستیک برگزار می شود، برترین فناوران حوزه های مرتبط معرفی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمل و نقل جاده ای به عنوان اصلی ترین روش حمل و نقل در کشور، نقشی حیاتی در جابجایی کالا و مسافر دارد ولی در عین حال با چالش هایی از جمله ایمنی کاربران راهها، ترافیک مسیرها، آلودگی نیز مواجه است از این رو ضرورت به کارگیری بیش از پیش فناوری های نوین ضروری به نظر می رسد.

رویداد فناورانه “راه هوشمند” فرصتی است که ایده پردازان و فناوران می توانند ایده ها، اختراعات، فناوری ها و محصولات خود را ارائه کنند و با سرمایه گذاران و سازمان ها و نهادهای مرتبط با حوزه توسعه ی فناوری راهداری و حمل و نقل هوشمند، جهت پیاده سازی ایده ها و طرح های نوآورانه و کاربردی خود ارتباط برقرار کنند.

از این رو این رویداد با هدف پیوند بین صاحبان ایده و فناوری، دانشگاه، صاحبان سرمایه و صنعت از یک طرف و از طرف دیگر ایجاد زیرساخت جهت تجاری سازی طرح های کاربردی در این حوزه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین های رویداد راه هوشمند در نمایشگاه حمل و نقل

معرفی برترین های رویداد راه هوشمند در نمایشگاه حمل و نقل