مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-18اقتصادي

کنترل ویژه بازار شب یلدا توسط تیم های بازرسی


معاون امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تیم های بازرسی اداره کل صمت از یک هفته قبل به صورت ویژه بر بازار شب یلدا نظارت می کنند و تا کنون هیچ مشکل و کمبودی مشاهده نشده است.

- محمدکاظم منزوی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در خصوص عرضه آجیل و میوه شب یلدا هیچ کمبودی در بازار چهارمحال و بختیاری وجود ندارد و به اندازه تقاضای مردم محصولات موردنیاز در مراکز فروش موجود است.

معاون امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از یک هفته قبل تیم های بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت به صورت ویژه نظارت خود را بر بازار و قیمت محصولات مورد نیاز شب یلدا از جمله میوه و آجیل آغاز کرده اند و تا کنون مشکل و کمبودی وجود نداشته است.

وی افزود: جهت رفاه مردم، بازارچه ای در میرآباد روبروی آتش نشانی با همکاری شهرداری شهرکرد ایجاد می شود که آجیل و میوه شب یلدا با قیمت مناسب تری در چهارچوب رقابت پذیری با بازار به مردم عرضه شود.

منزوی اضافه کرد: نمایشگاهی هم 28 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برپا می شود که  تا 2 دی ماه به مدت پنج روز ادامه دارد.

وی بیان کرد: یک غرفه 24 متری به صورت رایگان در اختیار اصناف کشاورزان قرار داده شده است تا گردو، بادام و پسته را با قیمت ارزان تر و عمده فروشی به مردم عرضه کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل ویژه بازار شب یلدا توسط تیم های بازرسی

کنترل ویژه بازار شب یلدا توسط تیم های بازرسی