مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:102023-11-26اقتصادي

انسداد 448 چاه غیرمجاز در اشتهارد


فرماندار شهرستان اشتهارد از شناسایی و مسدود شدن 448 حلقه چاه غیرمجاز در اجرای طرح پیشگیری از برداشت بی رویه از سفره های زیر زمینی خبر داد.

- ایسنا/البرز فرماندار شهرستان اشتهارد از شناسایی و مسدود شدن 448 حلقه چاه غیرمجاز در اجرای طرح پیشگیری از برداشت بی رویه از سفره های زیر زمینی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم کردلو روز یکشنبه پنجم آذر در نشست شورای حفاظت از منابع آب شهرستان اشتهارد اظهار کرد: با اجرای طرح پیشگیری از برداشت بی رویه از سفره های زیر زمینی از ابتدای سال تا کنون 448 حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان شناسایی و مسدود شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد چاه غیرمجاز با حکم قضایی مسدود شده است، گفت: به محض شناسایی چاه غیر مجاز، با کمک دستگاه قضایی، توسط امور منابع آب نسبت به انسداد آن اقدام فوری صورت می گیرد.

فرماندار اشتهارد اظهار کرد: امسال نیز 95 چاه مجاز با هدف مدیریت مصرف آب در این شهرستان مجهز به کنتور هوشمند شده است.

وی به سودجویانی که با حفر چاه های غیر مجاز منابع آبی را تهدید می کنند هشدار داد و افزود: آب سرمایه ای ملی است و باید به گونه ای مصرف شود که آیندگان هم از آن سهمی داشته باشند، بنابراین با کسانی که با خودخواهی و برداشت بی رویه باعث کاهش سطح آب های زیرزمینی استان می شوند بدون اغماض برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 448 چاه غیرمجاز در اشتهارد

انسداد 448 چاه غیرمجاز در اشتهارد