مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-09پزشكي

فعالیت 180 هزار سفیر سلامت در استان یزد


رییس گروه آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی یزد از فعالیت حدود 188 هزار داوطلب و سفیر سلامت در راستای ارتقای سلامت عمومی و آگاه سازی مردم از خدمات سلامت در استان یزد خبر داد.

- دکتر فاطمه زارع هرفته، رییس گروه آموزش و ارتقای سلامت علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به ضرورت همگانی کردن آموزش سلامت، به خبرنگار فارس اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر 180 هزارداوطلب و سفیر سلامت در سطح استان یزد فعالیت دارند.

وی افزود: از این تعداد حدود چهار هزار نفر داوطلب سلامت خانوار هستند و مابقی در حوزه سفیران سلامت خانوار، دانش آموز، دانشجو و طلاب فعالیت می کنند.

زارع هرفته با بیان این که داوطلبان سلامت خانوار، علاوه بر شرکت در جلسات آموزش سلامت، در انتقال آبشاری آموزش ها به خانواده خود و ساکنان محله فعال هستند گفت: داوطلبان سلامت مردم، را به مشارکت در برنامه های غربالگری بیماری های غیرواگیر، پویش های پیاده روی تشویق می کنند و در شناسایی و حل مشکلات سلامت محلات همکاری فعال دارند.

رییس گروه آموزش و ارتقای سلامت علوم پزشکی یزد تصریح کرد: روزجهانی داوطلب فرصتی جهت ترغیب و حمایت از خدمات داوطلبان نظام سلامت است و شعار روز جهانی داوطلب امسال داوطلبان سلامت تار و پود مردمی سازی سلامت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 180 هزار سفیر سلامت در استان یزد

فعالیت 180 هزار سفیر سلامت در استان یزد