مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-01سياسي

اوضاع کهگیلویه و بویراحمد با انتخابات قومی و قبیله ای تغییر نمی کند


امام جمعه سوق معتقد است اوضاع کهگیلویه و بویراحمد با انتخابات قومی و قبیله ای تغییر نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوق حجت الاسلام مهدی کیانی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته سوق اظهار کرد: در جنگ شناختی اعتقادات، نگرش ها و رفتار نخبگان و عامه جامعه هدف قرار می گیرد.

وی گفت: از بین بردن سرمایه های اجتماعی و معنوی نظام که سال ها با نظام، همراه و همدل بوده اند، یکی از ویژگی های این جنگ است؛ برای این منظور دشمن با مستندسازی های پیچیده و حیله های رسانه ای زیرساخت های فکری و مذهبی نظام را زیر سؤال برده و اعتقادات گذشته مخاطبان را با تردید روبه رو می کند.

راههای مقابله با جنگ شناختی چیست؟ وی گفت: اول تلاش برای حل و رفع چالش های اقتصادی موجود در زندگی روزمره مردم و دوم تلاش برای ارائه روایت دسته اول، سریع و بهنگام از رویدادهای کشور و وضع موجود و سوم بازسازی ساختار رسانه ای و اطلاع رسانی در کشور به منظور تقویت عملکرد هم افزا و جبهه ای است.

این مسوول افزود: چهارم تقویت کار ویژه پاسخگویی مسئولان و پنجم اقناع جامعه به قرار گرفتن کشور در این گونه جنگی است که ابزار آن رسانه خبر و تحلیل است همه باید باور کنیم در شرایط جنگی قرار گرفته ایم جنگی ترکیبی که مقاومتی هوشمندانه و ترکیبی را می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع کهگیلویه و بویراحمد با انتخابات قومی و قبیله ای تغییر نمی کند

اوضاع کهگیلویه و بویراحمد با انتخابات قومی و قبیله ای تغییر نمی کند