مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:352023-11-27سياسي

عضو حقوقدان شورای نگهبان: مقابله مردم فلسطین مشروع و قانونی است


عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: اقداماتی که مردم فلسطین در مقابل اقدامات رژیم صهیونیستی انجام می دهند مشروع است و اسناد زیادی در حقوق بین الملل به آن باور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان شورای نگهبان امروز در افتتاحیه همایش بین المللی طوفان الاقصی و غزه، روایت ها و واقعیت ها که در دانشگاه آزاد تهران مرکزی برگزار شد با اشاره به حوادث غزه جنایت هایی که رژیم صهیونیستی در حال ارتکاب هست گفت: این جنایات ابعاد مختلفی دارد و قطعا در اینگونه همایش ها مورد توجه و بررسی قرار می گیرد.

آنچه که بنده با توجه به رشته تخصصی خود مایل به مطرح کردم آن هستم بحث حقوقی این جریانات است چرا که با شروع این اقدامات شبهاتی در موردش پیش می آید و همچنین توصیف جنایاتی که در حال رخ دادن است از نگاه حقوق بشر و حقوق بین الملل امر واجبی است.

وی ادامه داد: وضعیت رژیم صهیونیستی یک وضعیت متعارف و عادی نبوده و زمانی که با اشغال این سرزمین ها و با اعلام غیر قانونی دولت خود این جنایت ها را شروع کردند این مساله را ثابت کردند، در واقع موضوع شکل گیری این رژیم است که از اساس یک انحراف بود و با یک تصرف غاصبانه و در پی اقدامات جنایت بزرگ شروع شد، که هم غصب زمین ها و هم قتل عام کردن مردم فلسطین و هم شهرک سازی های آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو حقوقدان شورای نگهبان: مقابله مردم فلسطین مشروع و قانونی است

عضو حقوقدان شورای نگهبان: مقابله مردم فلسطین مشروع و قانونی است