مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:052023-11-26پزشكي

خروج توده 2.5 کیلویی از شکم زن کبودراهنگی


رییس اتاق عمل بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ از جراحی موفقیت آمیز و خارج کردن یک توده رحمی 2500 گرمی از شکم یک زن جوان در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اتاق عمل بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ از جراحی موفقیت آمیز و خارج کردن یک توده رحمی 2500 گرمی از شکم یک زن جوان در این شهرستان خبر داد.

دکتر نقی زاده اظهار کرد: زن 46 ساله اهل شهرستان کبودراهنگ به علت درد شکمی و خونریزی غیرطبیعی رحمی، به این مرکز مراجعه کرده بود و پس از بررسی و انجام آزمایشات پاراکلینیک و تست های تشخیصی وجود توده رحمی مشاهده و کاندیدای جراحی در این مرکز شد.

وی افزود: این بیمار تحت عمل جراحی میومکتومی قرار گرفت و توده رحم(میوم) که حدود 2500 گرم وزن داشت، با دقت و ظرافت توسط دکتر زهرا کوشاری، متخصص زنان و زایمان بیمارستان برداشته شد.

نقی زاده با بیان اینکه انجام این عمل سه ساعت طول کشید، یادآور شد: این عمل با حضور دکتر کوشاری متخصص زنان و زایمان، دکتر برارپور متخصص بیهوشی و اعضای تیم اتاق عمل با موفقیت انجام و بیمار با علایم حیاتی نرمال به بخش جراحی منتقل شد.

براساس گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ، وی گفت: در واقع فیبروم رحم(میوم ها) در اکثر زنانی که بالای 35 سال سن دارند، گزارش شده است و در بعضی مواقع فیبروم رحم علائمی از خود نشان نمی دهد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج توده 2.5 کیلویی از شکم زن کبودراهنگی

خروج توده 2.5 کیلویی از شکم زن کبودراهنگی