مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-08سياسي

دستگاه قضایی با عوامل آلوده سازی هوای دماوند برخورد کند


امام جمعه دماوند با بیان اینکه برخی افراد ناآگاه برگ های درختان را آتش می زنند و سبب آلودگی هوا می شوند، گفت: از مسؤولان و دستگاه قضایی تقاضا داریم با عوامل آلوده سازی هوای دماوند به شدت برخورد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند، ضمن گرامیداشت 16 آذر، روز دانشجو اظهار کرد: از نگاه مقام معظم رهبری دانشجو باید گفتمان ساز و بیدار کننده باشد و لازمه آن بصیرت و هوشیاری همیشگی دانشجویان است.

وی افزود: شهدای دانشجو در سال 32 برای مبارزه با استبداد و استکبار جان خود را تقدیم کردند و این راه باید ادامه داشته باشد؛ دانشجویان در پیروزی انقلاب اول و در حماسه انقلاب دوم یعنی تسخیر لانه جاسوسی و در دفاع مقدس و عرصه های علمی - پژوهشی مختلف کشور افتخار آفریدند.

امام جمعه دماوند گفت: دانشجو به حوادث روزگار خود بی تفاوت نیست و دانشجویان به دنبال حل مشکلات جامعه خود هستند و برای آن راهکار پیشنهاد می دهند؛ دانشجو هم آرمانخواه و هم مطالبه گر است و تمام توان خود را برای استقلال و پیشرفت وطن خود به کار می گیرد.

فتاح دماوندی در ادامه تصریح کرد: در شهرستان دماوند مسائلی وجود دارد که برای حل آن به کمک دانشجویان نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی با عوامل آلوده سازی هوای دماوند برخورد کند

دستگاه قضایی با عوامل آلوده سازی هوای دماوند برخورد کند