مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 10:552023-11-23اقتصادي

تشریح آخرین وضعیت گازرسانی در سیستان و بلوچستان


مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر10 شهر این استان شامل زاهدان، زابل، هامون، ایرانشهر، محمدآباد، بمپور، بزمان، محمدان، خاش و اسماعیل آباد گازدارند و گازرسانی به 30 شهر دیگر استان نیز در حال انجام است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر10 شهر این استان شامل زاهدان، زابل، هامون، ایرانشهر، محمدآباد، بمپور، بزمان، محمدان، خاش و اسماعیل آباد گازدارند و گازرسانی به 30 شهر دیگر استان نیز در حال انجام است.

محمودرضا میرشکاری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه تمام شهرهای سیستان و بلوچستان درگیر پروژه گازرسانی شده است، افزود: با اجرای بیش از پنج هزار و 850 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در سطح شهرها و روستاهای استان تاکنون 10 شهر از مجموع 55 شهر و 110 روستا از سه هزار و 280 روستا دارای قابلیت گازرسانی استان گازدار است.

وی ادامه داد: با نصب بیش از 100 هزار علمک هم اینک 100 هزار و 39 هزار مشترک در سیستان و بلوچستان از گاز شهری بهره مند شده اند که عمده آنها با 113 هزار و 626 مشترک در زاهدان ساکن هستند.

مدیر عامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: همچنین عملیات اجرایی گاز رسانی در 15 شهر استان شامل زهک، ادیمی، دوست محمد، بنجار، جزینک، سرجنگل، ده رییس، ریگ ملک، نوک آباد، لادیز، میرجاوه، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت گازرسانی در سیستان و بلوچستان

تشریح آخرین وضعیت گازرسانی در سیستان و بلوچستان