مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 21:402023-12-18اقتصادي

بیش از 97 درصد جایگاه های سوخت خراسان رضوی فعال است


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: در حال حاضر بیش از 97 درصد جایگاه های عرضه سوخت استان فعال و در حال خدمات رسانی هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: در حال حاضر بیش از 97 درصد جایگاه های عرضه سوخت استان فعال و در حال خدمات رسانی هستند.

علی اصغر اصغری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در ساعات اولیه اختلال، کارشناسان فنی و تخصصی از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان رضوی به جایگاه های عرضه سوخت در سطح استان اعزام شدند و مشکلات موجود را بررسی کردند.

وی افزود: با تلاش مستمر همکاران جهت رفع کامل اختلال فنی جایگاه های سوخت، در حال حاضر 255 جایگاه از 260 جایگاه سوخت استان فعال شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی تصریح کرد: در حال حاضر 5 جایگاه سوخت هنوز فعال نشده که با تلاش کارشناسان فنی و تخصصی این شرکت، خدمات رسانی در این جایگاه ها نیز تا ساعتی دیگر میسر خواهد شد.

اصغری خاطرنشان کرد: در حال حاضر عرضه سوخت با نرخ آزاد ادامه داشته و تلاش می کنیم ارتباط با سامانه هوشمند نیز هرچه زودتر وصل شود؛ همچنین سهمیه یارانه ای در کارت های سوخت نیز محفوظ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ از صبح امروز برخی جایگاه های سوخت استان و کشور با اختلال در عرضه بنزین و گازوییل مواجه شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 97 درصد جایگاه های سوخت خراسان رضوی فعال است

بیش از 97 درصد جایگاه های سوخت خراسان رضوی فعال است